петък, 28 февруари 2014 г.

Pure Derm- Pearl Essence Mask

 За тази маска разбрах от една влогърка и ми стана супер интересна, затова отидох в ДМ и първото нещо, което си купих беше маската. На пръв поглед не е нищо особено, и когато я извадих от опаковката и я докоснах ми стана адски противна и гнусна, защото беше прекалено мазна и слузеста, но все пак си я слоших на лицето ...


И ето така изглеждах след слагането и :D
Стоях така известно време с не особено приятно чувство на лицето си. Поне на мен слузестата и консистенция не ми понася, но пък за сметка на това ефекта от нея бе поразителен. След премахването и, чувствах кожата си по-мека, гладка и хидратирана. В крайна сметка всичко си заслужаваше. За цената си от 1,75лв. върши чудесни резултати. Препоръчвам ви да я опитате, а аз обезателно ще пробвам и другите маски от тази серия .






Няма коментари:

Публикуване на коментар