вторник, 15 април 2014 г.

Нови придобивки

Здравейте момичета ! 
Адски много ме мързеше,но все пак реших да напиша тази публикация.
Днес излязох на разходка и реших да мина през мола.... и разбира се неможах да пропусна да вляза в DM и Carfour. След час и половина зяпане и 50 похарчени лева... това на картинката е резултата.


В Carfour попаднах на много готина промоция на шампоан и мляко за тяло
<-- Шампоан с бира и
лосиона за тяло--->
                                         

Лосиона мирише адски сладко (нещо подобно на бисквитки) и трае доста дълго.... (разбира се нямаше как да не го пробвам веднага щом се прибера) 
 


И понеже ми свърши измивния лосион за лице на Балеа, си взех да пробван на MY. Лосион 3 в 1 (скраб,маска,измивен крем)-->





Както знаете, аз все още съм в търсене на идеалният ББ крем... и днес си купих този на Гарниер.Оказа се обаче, че е малко по тъмен,отколкото ми трябва в момента, но мисля, че за лятото ще ми свърши идеална работа. Доста време се мислих дали да е ББ крема или фон дьо тена на Rimmel True Much ... и в крайна сметка, незнайно защо кремчето победи. :)

На промоция беше едно фон дьо тенче на Алверде, което взех просто от чисто любопитства, а и цената на която го предлагаха беше просто смешна и нямаше как да изпусна такава оферта ...
 
 

Няма как да пропусна и маските за лице.Този път реших да пробвам маската с грейпфрут.... Знаете мнението ми за тези маски-просто перфектни

  









И една покупка просто от любопитство. Лосион за почистване на грим на Балеа  .












Най-накрая един дезодорант, който от много време не си бях купувала, чийто аромат просто обужавам

Това бяха всичките ми покупки днес... +лепенките за ченрни точки на БАЛЕА,молива за вежди на "She" няколко чифта мокри кърпички и тампончета за почистване на грим. Надявам се да са ви харесали. В най-скоро време съм планирала да направя ревюта на няколко продукта, така че очаквайте новите публикации.


Целувки :* :* :* 


Няма коментари:

Публикуване на коментар