събота, 23 май 2015 г.

Да бъдеш или да не бъдеш? Loreal или Garnier ?

Здравейте мили мои !
Публикацията днес ще бъде моят отговор на един от най-често задаваните от вас въпроси.
Доста дълго време прекарах е търсенето на бюджетна и качествена мицеларна вода. Докато си бях в българия пробвах каква ли не разновидност на мицеларни води,предлагани по нашите козметични щандове...Незнам до колко бих било полезна от ценова гледна точка,защото цените тук са по-различни, но поне за качеството на продукта мога да бъда напълно обективна.
Сега всъщност ще разберете коя мицеларна вода е победителят според мен.

  Нека започнем с едно кратко ревю на мицеларната вода на Loreal - хипоалергична, може да се използва като тоник,за премахване на грим и също така пише,че свива порите. Всичко е супер,но според мен не влияе на порите по никакъв начин.
Опаковката е от 200 мл., стабилно се затваря,но няма дозатор,което адски много ме дразни. Другото нещо,което не ми допада в нея е факта,че никак не е икономична поне при мен, но пък я взех само за 2,5 паунда, така че за тази цена не е голяма загуба,но все пак е факт- никак не е икономична !

Почиства добре грима,но пък ми пари на очите,ако по някакъв начин попадне там и има лек проблем при премахването на водоустойчива спирала.
Общо взето мнението ми за този продукт е доста двойнствено.....


Това е тоталния ми фаворит за момента. Мицеларната вода на Garnier, предназначена специално за смесена към мазна кожа в синият вариянт. Не ми пари на очите при допир,няма миризма, икономична и с лекота премахва всякакъв грим ... цената и е добра около3-4 паунда за опаковка от 400 мл. Отново доста стабилна опаковка.Единственото нещо, което отново не ми харесва е дозатора,но съм склонна да го преодолея.Незнам защо повече ми допада тези продукти с тип помпичка.





И окончателното ми решение е ....... тарататаммм Гарниер е победителят в търсенето на идеалната бюджетна вода.



Надявам се да съм ви била полезнаа.... :* 

Няма коментари:

Публикуване на коментар