петък, 30 май 2014 г.

Душ гелове и спрейове за тяло - Avon и Balea


Здравейте ! Както ви обещах ще бъда по-редовна в блога и днес изскачам с една нова публикация, в която ще сравня продуктите, които ползвам сега и ще ви кажа мнението си за тях. 
Надявам се да ви хареса и да ми споделите вашите впечатления ако сте използвали някои от тези продукти.

Нека започваме:
 
И първия продукт е на Balea от тяхната лимитирана серия Fiji Passionfruit.
 Да стартираме от опаковката, която според мен е е интересна и се затваря доста добре, което е хубава, защото ако бъде затворена хубаво няма как да разлеем продукта. Цвета на гела е син, което ми харесва и създава настроение. Мирише интересно, но пък аромата не се задържа върху тялото много дълго, а аз държа душ гела ми да е с дълготраен аромат. Доста е икономиче, но пък не прави достатачно пяна според мен.... Не овлажнява кожата ми колкото ми се иска-300 мл.В крайна сметка реших, че не е нищо особено и не бих повторила покупката си втори път.


Това е фаворита ми за тази седмица. Душ гел с синя слива и ванилия от Avon. Уникална миризма, която се задържа доста дълго, перфектна и стабилна опаковка.Хидратира кожата ми доста добре и също така прави много пяна. Количество-200 мл. Определено съм с две ръце за този продукт. Ако обичате сладникавите аромати, определено трябва да го пробвате.



 За душ геловете толкоз, нека преминем към спрея за тяло .

Два от спрейовете на Avon съм ползвала до сега. С ванили и цвят от череша и никак не ми харесват. Миришат повече на спирт отколкото на оказаните им аромати. Не издържат много дълго време и общо взето се чудя защо изобщо си взех цяли два от тях. Определено няма да повторя покупката си повече.





 Този спрей-дезодорант на Balea обаче ме накара просто да се влюбя в него и сега постоянно си го нося в чантата, за да бъде навсякъде с мен. Ухае много приятно и покрива всичките ми изисквания. Аромата на портокал се запазва наистина адски дълго време и дори като дезодорант дава доста добри резултати при мен. 

Равносметка: Душ гел Balea - НЕ ... Avon- ДА
Спрей за тяло Avon -НЕ  BALEA-ДА 

И след успорваната игра имаме равен резултат.... 
                                                                       Целувкииии :* :* :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар