сряда, 7 май 2014 г.

Любими продукти за месец-Април

Забвръщам сее ... :Д с един вид публикация, която не правя често, но все пак реших, че ще е хубаво да напиша нещо от този сорт. Изминалият месец беше доста колеблив за мен, защото опитах доста неща- бяла и декоративна козметика. От всичко, което пробвах избрах една много малка част. Двубоят между продуктите беше доста ожесточен, но все пак ето кои са победителите :Д 

На първо място:
Червило от Oriflame от новата им серия The One в много приятен розов цвят. Отначало изобщо не ми харесваше, но си наложих да го нося всеки ден и твърдо реших, че с това червло ще си паснем. Много леко се нанася и не утежнява устните. Бих казала, че е по скоро като гланц, отколкото червило. Има много приятен бласък и е сравнително издръжливо. Цената му беше някъде около 4 лева и мисля, че оправдава парите си. Обужавам такива весели и леки червила и това определено ме накара да го поставя на първо място в класацията ми за този месец





И като сме започнали с розовата гама, ето го и цветът, който ми стана любим за месеца. Много свеж, пролетно-летен цвят . Харесвам тази парка, защото са сравнително добре покривни,бюджетни и най-важното за мен- с страшно удобни четки са.




Напоследък неможех да си намеря свестен коректор, който да прикрие добре кръговете под очите ми и да бюджетен, докато не попаднах на този. Отново от Oriflame  озаряващ коректор, който перфектно закрива кръговете под очите ми, а в комбинация с фнт-а от същата серия лицето ми наистина изглежда озарено 

Един молив за очи в цвят тюркоаз, който слагам във водната линия на окото в последно време. Сравнително добре пигментира, с добра издръжливост и на добра цена 



Палитрата ми на Avon ползвах и нея доста често... обмислям вариянт да направям грим само с тези 4-ри цвята и да ви заснема видео :*









И любимият ми аромат ECLAT FEMME oт Oriflame (май този месец oriflame са ми фаворити :Д) и още адин аромат, който си купих съвсем на шега, но адски много ми харесва Aglaq -Evterpha 



 Това бяха моите любими продукти... а кои за вашите ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар