събота, 31 май 2014 г.

Лосиони за тяло Bioten, Rubelia, Anatomicals

Здравейте сладурани !
В този ветровит съботен ден реших да драсна няколко думи за лосионите за тяло,които ползвах напоследък и да ви споделя впечатленията си от тях. :)








Нека да започнем с фаворитите ми, а именно лосионите на Bioten
 


















С екстракт от памук и ориз                    С какаово масло и макадамия

Тези лосиони ми станаха любими още с първото ползване.Имат уникален аромат особенно това с какаовото масло и макадамия. Издържат доста дълго време, като аромата постепенно и бавно се разнася и това много ми харесва. Другия плюс на тези продукти е, че в съдържанието им отсъстват всякакви парабени,парафин,колорант и са 100% дерматологично тествани.Подхранват много добре и след употреба чувствам кожата си мека и подхранена.Сравнително икономичен е . Определено покупката си заслужава и ще я повторя отново.


Следващият продукт е един Антистрес Лосион на Anatomikals  и честно казано изобщо не съм впачатлена от този. Това беше един от пълноразмерните продукти, които ми се паднаха от Pretty кутията. Не ми харесва текстурата, нито аромата му, а да не говорим, че изобщо не усещам антистрес действието му. Не подхранва добре кожата ми и оставя някакъв странен филм по кожата ми след употреба. Неможахме да се разберем с този лосион и затова го подарих на сестра ми, която за мое учудване казва, че и се отразява много добре. Различни хора-различни мнения... нали така . :)



 Апарата ми не пожела да фокусира за последната снимка, така че е малко размазана,за което се извинявам, но все пак реших да я сложа, за да имате поне някаква представа как излгежда кутията.
Това е Body Butter-a на Rubelia  с арганово масло , предназначен за всеки тип кожа. 
Това което трябва да знаете за този лосион, е че в съдържанието си има парафин и някои други съставки, които много не ми се нравят. 200 мл. е и наистина е икономичен (май напоследък само икономични продукти нацелвам хаха ). Горе-доло подхранва добре и е с сравнително траен аромат, но все пак не е нищо особено според мен. Кутията е хубава и стабилна и след като успея да го изразходя, ще си я ползвам за да си направя някакъв домашен скраб за тяло.

                                                 Това беше за лосионите :Д


                                                         Целувкиии :* :* :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар