понеделник, 3 март 2014 г.

Essence - Аll about matt - Матиращ Фон дьо тен без мазнини

Новият фон дьо тен на Essence
e oще едно допълнение към така успешната им според мен серия "All about matt" . От фирмата обещават, че продукта матира тена и прави кожата гладка и копринено мека и наистина спазват напълно обещанието си.
Когато си взех този фон дьо тен бях много оптимистично настроена и целият ми оптимизъм беше възнаграден с перфектни резултати. За цената си от 8 лв и някакви стотинки продукта дава доста добри резултати.Една средна покривност и добро ниво на матиране, издържа от 8ч. сутринта до 17ч. след обед, без да съм го диксирала с пудра, което според мен си едно доста добро време за продукт от този клас. Мисля, че е много подходящ за летния сезон.
   В самата марка ми харесва това,че се залага повече на качеството на продуктите, отколкото на рекламата. Лесно достъпна и бюджетна марка, която всяка дама може да си позволи. А що се отнася до фон дьо тена- АЗ СЪМ ЗА С ДВЕ РЪЦЕ

1 коментар: