сряда, 19 март 2014 г.

Lolipop палитра-ружове

Здравейте момичета !
И днес мога да се похваля с нова придобивка :) Полuчих си поръчката от Lolipop Cosmetics :D
Oт доста време исках да пробвам някои от техните продукти и най-после се реших да си поръчам една много сладка палитра с ружове. Цената и беше 17 лева. Фирмата работи с фиксирана доставка 5 лева и общо всичко ми излезе 22 лв. За тази доста ниска според мен цена, качеството на продукта не е никак лошо.Опаковката е много удобна,матирана и се затваря добре.Няма как палитрата да се отвори и ръжовете да станах на мармалад. :D


Днес ги пробвах и смея да твърдя, че са доста издръжливи. Прахообразни са и цветовата гама,която е подбрана страшно ми допада, както и консистенцията им. Лесни са за нанасяне и обработка :)
Снимала съм втория ред цветове, за да добиете горе доло представа за какво става въпрос.
Засега това са ми впечатленията... като за начало е ОК, да видим по-нанатък :)
Единственият минус е състава им, в който има Methylparaben, Propylparaben, но аз реших да направя компромис този път. Мисля да пробвам още техни продукти и съм хвърлила око на минералните им пудри...Очаквайте впечатления и по-обстойно ревю скоро.

                                                                                                                  Целувки :* :* :*





Няма коментари:

Публикуване на коментар