понеделник, 17 март 2014 г.

Покупки и впечатления от Laika.bg

Здравейте момичета !
Време е за нова публикация :) Днешната тема са продуктите от един сайт, който наскоро открих съвсем случайно. Проверявах в Google за различни марки, които предлагат български продукти и попаднах на www.laika.bg. Този сайт предлага натурална, българска козметика, както и други интерени неща. Бях много щастлива,че го намерих, защото все пак е хубаво да подкрепим българското. Веднага си направих една малка поръчка и за 2 дни ми беше доставена
   Първото нещо, което си поръчах беше Антисептична пудра за тяло-2лв. и като цяло за краткото време, в което я използвах съм много доволна от нея. Имах зачервявания по кожата в областта на корема и след като я използвах за 3 дни те изчезнаха.Има аромат на ванилия,който е много приятен и ненатрапчив.
  Второто нещо, което си взех е Антибактериален лосион-3 лв., който аз ползвам като тоник, след като си измия лицето вечерта. Намерих му е друго предназначение-когато усетя, че ми излиза пъпчица я туширам с лосиона, и след 2-3 намазвания тя изчезна. Съвсем случайно реших да пробвам този начин и се оказа ефективен. Yesss браво на мен (хи хи )
Последното нещо е един Антибактериален измивен гел с шоколад-7лв.,за който бях най-ентусиязирана и адски много исках да пробвам и уви неможах. Не бях погледнала срока на годност, докато не ми се обади собственика на сайта, който ми поднесе 10 минутни извинения за причиненото неудобство. Обясни ми как ми проверка са разбрали че срока му е изтекъл и консистенцията и миризмата (която беше адски яка и шоколадова) му са се променили. Казаха ми да не го ползвам, и че за тяхна сметка ще ми го подменят с нов и годен. Бях много приятно изненадана от обаждането,защото това е рядкост в българия.
И понеже в сайта се предлагат и някои видове чай,които имам намерения да пробвам ми беше пратена мостра на чай от роза,който никак не беше лош.

                                                                                                  Целувки от мен -Виктория

Няма коментари:

Публикуване на коментар