неделя, 23 ноември 2014 г.

Любими продукти за устни - есен-зима 2014

Сладурани днес ще ви покажа моите любими продукти за устни през тези сезони. като за всеки ще кажа само по няколко думи, без да ви затрупвам с информация.Според мен цветовете говорят сами за себе си.
Така наречената "компилация" от продукти се състои от няколко чевила и гланца за устни.
Първият и фаворита ми сред тях е червилото на Golden Rose в един прекрасен червен цвят, за който може да видите ревю тук

























Всеки един продукт сте го виждали, но чак сега започнах да ги харесвам толкова много.

Любимият ми телесно-розов матов свят на Golden ROse обичам да нося в ежедневието,когато съм се обляква по-непринудено.

Тъмночервеното червило ми е от 100 години, но явно трябваше да мине доста време, преди да свикна с мисълта, че харесвам как ми стои.

Обужавам матовия гланс от Essence, a червения е от Avon и също нося през деня.
Е, виждате, че тази година при мен преобладават основно тъмните червени нюанси засега.

Що се отнася до балсамите за истно-това са моите фаворите. Няма какво друго да кажа за тях, освен че са страхотни.

                                                                               Целувкии :*

Няма коментари:

Публикуване на коментар