събота, 15 ноември 2014 г.

Как се боря с ЦЕЛУЛИТА

Здравейте милички !
Днес ще си говорим за един проблем,който много жени и момичета имат, а именно ЦЕЛУЛИТА. Лично аз имам доста големи проблеми с него от скоро и съм пробвала какви ли не методи за неговото лечение.Тествала сам какви ли не скъпи мазила и,упражнения,диети и какво ли още не.Напоследък се обуславям на "бабините рецепти" а май това е най-ефективния метод до сега.
Споделям ви моя опит, като трябва да знаете, че резултатите при всеки са строго индивидуални и различни.Ако нещо при мен има ефект не е гаранция, че и при вас ще е така, но нищо не ви пречи да опитате, ако искате разбира се. 

Аз не съм с най-тежката форма целулит. При мен се вижда само при стискане на кожата, но все пак това е дразнещо и страшно неприятно за окото. Няма да ви развивам на дълго и широко какво представлява Целулита, защото в интернет пространството има достатъчно информация.


Ето какво правя аз, за да подобря положиението при мен:
1.Започнах да пия повече вода. Повярвайте ми това оказа доста благоприятно влияние на кожата ми като цяло.Чувствам я по-хидратирана и блестяща.Водата помага и за по-добрата обмяна на вещества в организма.

2.Избягвам да ям храни от типа на дюнер,пици, тостери, без които преди си мислех,че немога да живея.Заместих ги с повече салати и полезни домашно приготвени ястия, като в никакъв случай не ви казвам, че пазя някаква специална диета.
3.Гледам да ходя повече пеша, или просто да извършвам малко повече движения от обикновенно.
4.В допълнение към всичко това, си правя един домашен скраб за борбата с целулита и още една две процедури и определено това има ефект. 


   Домашна рецепта за ексфолиант срещу ЦЕЛУЛИТ 

Необходими продукти:
1. морска сол (леко натрушена)  
2. 1-2 суп. лъжица утайка от кафе.
3.Бадемово и кокосово масло (по желание) 
Аз ги сложих, за да омекотя леко текстурата на самата смес и да не е чак толкова груба.

Смесваме всичко и по време на баня масажирам краката си около 10-15 мин. след това изплаквам (казвам краката,защото това е проблемната зона при мен).  Кофеина е много полезен за премахването на целулита и ако обичате миризмата на кафе не го пестете.
Това е моята домашна рецепта,която засега дава най-голям резултат при мен.

Да не забравя да ви кажа, че напоследък комбинирам ексфолианта и масажите заедно с този антицелултен крем.Трябва ми още малко време и съвсем скоро ще ви постна едно ревю и за него :*:*:*:*:*:*


Споделете и вашите методи за борба :)




                                                  Целувки :*:*:* 

4 коментара:

  1. И аз съм пробвала ексфолианта с морска сол, кафе и масла , друго ,което ми е помогнало е масажът с мед:)
    Тук съм писала и подробно как се справям аз с този досаден проблем http://paradais535.blogspot.com/2014/10/blog-post_99.html :)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер, наистина полезна информация си дала.мерсии :)

    ОтговорИзтриване
  3. Kolko supeni lajici morska sol sa neobhodimi?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, моята мярка е на око. Слагам толкова, че да ми е удобно да я разбъркам в кутийката, която съм си избрала без проблем :)

      Изтриване