четвъртък, 13 ноември 2014 г.

Червеният цвят- Класически и модерен

Здравейте момчета !


Днес ще си говорим за червения цвят, на който аз от скоро съм страшно голяма фенка, незнайно по каква причина. Адски много ми харесва този нюанс в последно време, а и мисля че е една добра алтернатива за есенно-зимния сезон. Червеното червило изглежда много секси и женствено според мен , а и не само. Лошото обаче при него е, че подчертава както предимствата, така и недостатъците на устните. Въпреки това на мен много не ми пука от този факт и продължавам да си го нося с голям кеф този сезон. 



Има няколко нюанса, които ми харесват много, но любимеца ми е Golden Rose  Perfect Lasting Lipstick 2000 в номер 146. Много красив червен нюанс, изключетелно нежен и хидратиращ, което е много важно за мен, защото устните ми през този сезон са много чувствителни и лесно се напукват.Усеща се по-мазничко, за мен това не е проблем, но ако вие не обичате такъв тип червила-това не е продукта за вас. На ръката ми изглежда розовеещо,но изобщо не е така. Това сигурно се  е получило ,защото снимах със светкавица. Опаковката е сравнително стабилна.Смея да кажа, че поне на моите устни продукта се задържа учудващо дълго време.За цял ден с него ми се наложи да го освежа само веднъж.



Любимото ми червило засега ! А ето го и любимият ми лак.
Аз не съм толкова сръчна и немога да правя някакви уникални декорации, затова предпочитам да съм лакирана едноцветно. Отново марката е Golden Rose номерчето е -262. Също един много красив и сравнително покривен лак, който в комбинация с червилото стои перфектно според мен.
 Има си много хубав блясък и без да използвате топ лак върху него. На снимката горе може да го видите и в матиран вариянт, като използвах матиращия топ лак на Golden Rose. 
Засега това е една от често носените от мен комбинации в есенно-зимния сезон. 
 Дано да ви е било интересно и ако е така не забравяйте да се абонирате за мен в социалните ми мрежи :)


                                                                          Целувки :*




Няма коментари:

Публикуване на коментар