вторник, 4 ноември 2014 г.

Garnier skin naturals-Essentials крем за лице

Както подразбрахте от заглавието това ще е публикация-ревю на едно от кремчетата за лице на Garnier. 
Знаете, че не обичам постовете ми да стават прекалено дълги, затова ще се опитам да бъда възможно най-кратка с впечатленията си за продукта.




От фирмата казват, че крема е предназначен за нормална и комбинирана кожа, което е прекрасно, защото моята е точно такъв тип.
Мисля, че що се отнася до хидратация продукта се справя много добре.При мен лично дава много добри резултати и съм доволна. Самата текстура е много лека и нежна.По никакъв начин не утежнява кожата, когато го нанасяте. Това може би се дължи на смесената гел-кремообразна формула. 



Garnier обещават също, че крема има и матиращи свойства, заради корена от репей. Наистина матира, но не е нещо кой знае какво в това отношение.
Мирише доста приятно. Опаковката ми харесва,защото е лека но стабилна.
 
За цената от 8-9 лв. получаваме 50 мл., което е един нормален размер за такъв тип продукт. Основно го използвам като дневен крем. 
И като цяло този крем спечели симпатиите ми с лекотата на текстурата си. 
 

Поствам и състава за тези които се интересуват.


Поздравления за Garnier ! След разочароващата им мицеларна вода, този крем върна доброто ми мнение за тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар