събота, 8 ноември 2014 г.

Нови придобивки от Laika.bg

Здравейте красавици !

Днес е много мрачно и нямах никакво намерение да пиша нищо, но понеже дойде поръчката от любимия ми сайт, в който има и натурална и БИО козметика, реших че трябва да ви драсна какви са новите ми придобивки.

Както и преди съм споменавала обслужването в сайта е страхотно, защото лично ти се обаждат по телефона за потвърждение и те информират веднага дори при най-малкото несъответсвие в поръчката.




Първото нещо, което адски много исках, и по което ме запали Галя от Mymakeup 2013 кокосовото масло.
Адски много обичам аромата на кокос, той ми е любим. Този специално е на марката Dragon Superfoods. Студено пресовано кокосово масло на цена от 14 лв. за бурканче от 300 гр. , което според  мен е горе-доло добра цена.


Следвашата ми покупка е Душ гел 
Розово Желе-White Rose Jelly , което също мирише страхотно. Струва 6 лв. Всъщност аз искам с миризма на какаови бисквитки,но понеже го нямаше в наличност ми предложиха да го заменят с този. Попринцип не обичам аромата на рози кой знае колко, но мисля, че след употребата на този душ гел нещата ще се променят. Хубавото нещо при него е , че може да се използва и върху косата, което ме изненада. Марката е Slani Chef's body and food cosmetics На опаковката пише Delicious and without calories 100% natural - това значи ли, че може и да го опитаме на вкус ?  хихи - едва ли !






 
До сега не съм ползвала флорална вода и си поръчах тази от Лайка на ECOMAAT, която е отново 100%  био органична. 100 мл. и има уникално силен аромат на лайка. Единственото, което не ми харесва в нея от пръв поглед е това, че шишето не е с пулверизатор.Незнам защо си мисля,че ако беше така, би било много по-удобно





Следващата покупка е  Един Антицелулитен крем на Hristina Cosmetics с кофеин и ананас.Има малко странна миризма за мен, но не е нищо фрапиращо. Имах голямо желание за този продукт, дано да не остана разочарована.








Е, това бяха новите ми придобивки до сега. Оставям ви линк на сайта, за да го разгледате, ако искате ! 


Е, това бяха новите ми придобивки до сега. Оставям ви линк на сайта, за да го разгледате, ако искате ! 
http://www.laika.bg/


                                                                                         Целувки  :*

                                                                                         Целувки :*














5 коментара:

  1. разглеждайки поста ти ми стана интересно какви неща има на сайта и преди малко направих поръчка :Д има хубави био и натурални продукти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно ! Това означава ли, че трябва да очакваме пост с покупките ти от сайта скоро ? Определено ще ми е интересно да видя какво си си харесала :)

      Изтриване
    2. Веднага като пристигнат ще има нов пост :)

      Изтриване
  2. Много хубави неща си си избрала, използвала съм само душ-гела и е уникаленнн :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. напълно съм съгласна... май намерих новия си любимец :)

      Изтриване