четвъртък, 6 ноември 2014 г.

Bentley Organic Soap-VEGAN

Здравейте сладурани !

Днес ще си говорим за един много симпатичен, Био сертифициран продукт, а именно сапуна на Bentley Organik с маслина,чаено дърво и евкалипт. 
Видях го на един от регалите в Кауфланд и много се зачудих дали да си го взема, но понеже по онова време имах лек проблем с едни малки пъпчици, които  се появиха по лицето ми се реших и го купих.

Цената му беше 3,80 лв., като получаваме 150 гр. продукт.
Притеснявах се дали няма да изсуши кожата ми,но не стана така. Освен, че измива лицето ми много добре,хидратира кожата ми. Мирише доста приятно,прави хубава пяна,което за мен е доста важно.
Сапуна е без изкуствени пенители, осветители,консерванти,аромати и петроли. Антибактериален е и е напълно  Vegan , което е много хубаво. 
Срока му на годност е 12 месеца. 
Общо взето останах с много добро впечатление и бих пробвала още продукти на марката,защото този сапун ме спаси от досадните малки пъпчици и червенини, които има по кожата на лицето си тогава.
За съм с две ръце !!! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар