неделя, 9 ноември 2014 г.

The Makeup Addict Tag

Здравейте сладурани!
Бях тагна от Paris love , за да направя The Makeup Addict Tag , за което съм и много благодарна. Посетете блога и, където има доста интересни публикации и определено ще ви заинтригува. http://paradais535.blogspot.com/

А ето ги и самите въпроси :

1.Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че вече имаш достатъчно за цял живот?

Определено сенките за очи. За тях следвам максимата "Колкото повече, толкова повече" :Д

2.Без кой продукт не можеш да живееш?
   
Определено за мен не съществува живот без коректор, а любимият ми в момента е :
 



3.Любима козметична марка? 
Заявявам без колебание, че това са:Essence и Rimmel London 

4.Колко е голяма колекцията ти от гримове?

Мисля, че колекцията ми е някакво средно прилично ниво. Нито много голяма, нито много малка. С тенденция все повече да се увеличава


5. Как я съхраняваш?

В момента я съхранявам в различни органайзери, кутийки и шкафчета, защото съм в процес на реорганизация на продуктите :)

6.Колко козметични продукта имаш в момента в дамската
 си чанта?
 
В момента в чантата си нямам нищо, освен една пудра

7.Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти 
блогърка, коя щеше да е тя?

 
Ами тя в по-скоро влогърка  - LaCindina  https://www.youtube.com/channel/UCGgUSmF75wGFpDVChhXRbHA

8.Колко време ти отнема гримът сутрин и колко продукта 
използваш?

Най-много 2 минути, като слагам само коректор,спирала и черен молив. Ако  обаче реша да си правя цялостен грим... някъде около 15 мин.




9.Купувала ли си си някога продукт, знаейки, че никога няма да го използваш?

Най-често това е някое червило, което адски много ми е харесало,когато съм го пробвала на ръката си, но върху устните просто не го възприемам.

10.Набележи следващите жертви :)
 
Набелязвам всички, на които им харесва този ТАГ и искат да го направят 
 
 
Отново благодаря на Paris Love за тага :*
 
Не забравяйте да харесатe страницата ми Facebook и да ме последвате в Youtube

                                 Целувки :*

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар