сряда, 5 ноември 2014 г.

My Firs Time TAG

Из интернет пространството се въртят различни тагове и аз реших да направя още един от тях, защото няколко човека ми писаха, че им е интересно да четат такъв тип публикация. Надявам да ви хареса :)

1.Моята първа дума: Не помня коя е тя, но предполагам, че е била "тати" или "мама", или нещо от този род ...  

2.Първата ми плюшена играчка: Плюшен мечок, с който в интерес на истината незнам какво се случи, но изчезна някак си...  

3.Първите ми приятели: Ами може би са били съседските деца.... нямам спомен наистина кои са били първите ми приятели

4.Първото момче, по което съм си падала: Не помня името му, но помня че беше в детската градина  

5.Първата ми целувка: Помня, че бях на 13 и ме беше срам много, 

6.Първата знаменитост, по която съм си падала: Определено си падах по Антонио Бандерас, който въпреки че беше стар ми се струваше адски готин в "Маската на Зоро"... да по него си падах аз,за разлика от приятелките ми, които въздишаха по ЛЕонардо Ди Каприо   

7.Първото ми гадже: Беше в детската градина, като в последствие разбрах, че е харесвал повече сестра ми :Д  

8.Първата ми работа: Беше, като продавач в магазина за дрехи на баба :Д и наистина ми харесваше.Тогава си мислех, че да работиш е най-забавното нещо и ходех с желание, за ралика от сега

9.Първия ми концерт: Не помня точно, но мисля, че беше на ансамбъл Тракия 

10.Първата ми кола: Рено клиО :Д (наричам я "моята въшка")  

11. Първия ми блог пост: Можете да го видите в хронологията...

Е това беше от този Таг... нека всеки се чувства свободен да го направи, ако му харесва :*:*:*

2 коментара:

  1. Здравей :) Тагнах те за The Makeup Addict Tag
    http://paradais535.blogspot.com/2014/11/the-makeup-addict-tag.html , ако ти е интересно и имаш желание да го направиш ще се радвам :)
    ��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за Тага. Ще го направя с удоволствие :)

      Изтриване