четвъртък, 27 ноември 2014 г.

Скъпи Дядо Коледа .....

Скъпи Дядо Коледа,
Тази година бях много добро момиче и редовно си купувах всякакъв вид козметика, без абсолютно никакви спирачки. Мисля, че трябва да получа похвала, защото до голяма степен съм помогнала в приходи на редица фирми с моята make up мания :) :D. Разбира се останаха и неща, с които не успях да се сдобия и силно се надявам да ми оставиш поне едно от тях под коледната елха (а може и да се сдобия с тях по-късно през новата година).

А ето го и скромният ми списък:

Първото нещо,което съм си набелязала от доста време е хайлайтъра  Mery от THE BALM, който е хвален от много бюти гурута, но аз все не стигам до него. Този продукт е номер 1 в wish-листа ми 






  Вторият продукт е това уникално червено червило на MAC, понеже напоследък адски много съм се запалила по червения цвят искам да имам това, и то веднага !!! :Д От серията Prabal Gurung Lipstick 








Eye & Cheek Palette - Dancing Till Dusk

от Sleek , уникална палитра и много подходяща за празниците 





Разбира се няма как да минем и без основа.Аз отново избрах тази да е новата ми. 






 И златния завършек
е така искания от мен парфюм на Пако Рабан,който неможах да имам тази година, но за догодина се надявам да се сдобия с него 


Това беше от мен Скъпи Дядо Коледа. :* 

Няма коментари:

Публикуване на коментар